Elias 6år

Kl 07.10 för sex år sedan såg min stora prins dagens ljus.
Det är otroligt vad tiden går fort. Man märker verkligen hur stor han börjar bli. I sitt sätt att prata, gå och agera oj oj oj. i år ska han inte ha kalas..... utan dansparty huja!!!

Fast på morgonkvisten när han kryper ner i våra sängar så är han fortfarande vår goa lillfis.


Idag blev han först firad av mig och Anders (Gustav sov som en liiiiiten Gris) Han blev väldigt lycklig över sitt nintendo DSi. Farmor och Farfar hämtade upp honom från skolan och följde med hem lika lycklig blev han över deras present och provade dom vid flera tillfällen under kvällen... Hockeybyxor. När det var dags för dem att vandra vidare dök mina bröder upp samt min mamma och Eber (moffa kommer på lörd) lika perfekta presenter följde: en bandyklubba, nya HV-filmen från förra säsongen, Legoadventskalender och skidställ.
Summa kardemumma: i år är det riktigt jämnt skägg om vilken present som hamnade högst på gillarlistan

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

wow uppdaterat :) va glad jag blir :)

Helt sjukt att han e 6 år redan.

Tiden går alldeles för fort.

kram

2010-11-21 @ 21:22:23
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: julia

hej :) Hoppas allt är bra med er...Grattis till stora killen. Han kommer garanterat ha super roligt med sitt spel :) Har provat ringa men jag måste missta dig alltid. kram kram

2010-11-22 @ 07:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0