infall

Idag/kväll när tänkte jag att jag skulle ner till stranden för att gå en sväng och avsluta med ett kvällsdopp. Så blev det inte då jag fick ett infall och fick för mig att knalla ut på hindens rev istället som är en lång smal udde som ligger nästan bredvid vår badplats. Flera gånger funderade jag på vad jag gett mig in på när jag vandrade stigen fram.... men tänkte för mig själv att jag ska banne mig inte vända om, jag ska ända ut till vattnet!! Och gissa om det faktiskt va värt det? Kommer fler fina bilder senare men här har ni en

Kommentarer
Postat av: julia

hej! Jag har försökt nå dig x antal gånger nu..du kan väl själv höra av dig istället. ha det toppen

2010-07-24 @ 14:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0