Resume

För er underbara läsare som troget tittar förbi här och inser.....

Nähä inget nytt idag heller... ska jag försöka göra en resumé över sommaren och hösten i detta inlägg (hoppas jag inte upprepar mig bara...)

Vi börjar väl med den "fina" sommaren:
En dag då solen sken passade vi på att åka ut med min morbror Morgans fina träbåt. Grabbarna Bus uppskattade det även om Gustav va lite skeptisk till att ha flyväst i mellanåt och surade....
  


Med våra trevliga grannar Mia, Danny och Elliot besökte vi Liseberg:
      

Sen tog vi en sväng upp till Örebro och hälsade på min Farbror Ingemar och hans familj. Elias och Gustav blev heltokiga i deras pool (även om det hackades tänder och man blev alldeles blå om läpparna skulle det badas MER!
   
   
Sen kom HÖSTEN!
Elias va med på sin första fotbollscup

Vi avlöste sedan fotbollen med Hockeyskolan.....
 

Ja det va nog allt! Eller nja..... Har inte brättat om när jag och mina simmartjejer var på USM men det blir i ett eget inlägg.
Nu är vi i full gång med Julbestyren här hemma och jag ska ordna mig min kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0