Göteborg

Helgen den tredje advent blev en underbar och romantisk hleg i en av mina favoritstäder Göteborg med min älskade Anders.
Vi anlände till staden på fredag kväll då vi gick på Bio och såg filmen "the social network" filmen som handlar om hur Facebook blev till faktiskt en riktigt bra film fast jag får erkänna att jag nästan somnade en stund i mitten men bara nästan...hihi
På lördagen blev det en mycket god hotellfukost och sen begav vi oss ut på stan och rumlade runt i lite diverse affärer.
Denna kväll gick vi ut och åt på Hard Rock Café som hade lika god mat som vanligt.... vid det här laget började Madde bli lite nervös....
Efter middagen strosade vi sakta genom staden upp mot Götaplatsen där vi stannade upp framför statyn. Anders har ju som de flesta vet för längesedan frågat vederbörande om hon vill gifta sig med honom men sen har det inte kommit till skott. Men när vi stod där plockade jag fram en liten ask med två ringar som vi trädde på varandras fingrar. graverade med namn och datumet 11/12 2010

Söndagen som följde strosade vi runt på först Hagas julmarknad och sedan Jul på Liseberg innan det var dags att fara hem till gullungarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0