Time flies

Ibland springer verkligen tiden iväg. Såg att jag inte bloggat på en vecka... SKÄMS! men har man ingen inspiration, tid eller vettigt att blogga om så blir de inget.
Men nu i helgen har vi varit på en liten familytrip först va det Göteborg
Lämnade Jönköping på fredag morgon redan kl 9 vilket jag tyckte va duktigt för oss som brukar ha svårt att komma iväg i tid..... Framme i Göteborg blev det en härlig förmiddag på stan då vi mest bara strosade runtAnders "tvingade" mig förbi Korsetten en underklädesbutik för att införskaffa mig en ny BH då mina äldre börjar se "något" slitna ut. Det blev en svart..... fanns inte så stort utbud för den här storleken (nähe)
När vi va nöjda med staden hade Jenny tid för ett litet besök så vi packade in oss i bilen och tog oss till deras hem. Killarna härjade loss i Edwins rum (Jenny och Eriks lillkille) och när han vaknade tyckte han det va kul å hjälpa till. Ibland tycker jag det är tråkigt att man inte bor i Göteborg längre då man saknar alla kompisar och staden, det är ju inte direkt gratis att åka dit även om man kan bo billigt.
  
När klockan började ticka vidare va det dax för oss att bege oss vidare till vårat övernattningsställe (Jenny vi ska försöka va ute i bättre tid nästa gång så vi har en chans att få övernattningslägenheten) Inget emot Emma och Jimmys supersköna soffor eller generositeten att ställa upp med mycket kort varsel utan er hade de inte blivit något göteborg alls....
Hade sett fram emot Tacos men men så blev tyvärr inte fallet....jaja fick nöja oss med en familjepizza som inte va så dum faktiskt, klart VG.
 
Efter en trevlig kväll och lugn morgon tackade vi Emma, Jimmy och Oliwer för den här gången och gav oss på Liseberg, Killarna hade hur kul som helst och likaså jag och Anders.
   
  
  
Vi hade ju längden inne för några nya attraktioner i år....
   
I stället för att åka till Jönköping på kvällen när vi alla var nöjda med parken åkte vi till landet där det blev en mysig söndag av å bara vara.....
  
  
En helt underbar helg tack så mycket alla!!


Nu är det dags för en ny vecka och nya tag!

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

Ja de e fasen inte många som erbjuder sin soffa sådär bara....

Tack för sällskapet, men ta med er alla saker em nästa gång... ler ler ler

2009-09-23 @ 00:43:20
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0