Helgen

Ja då va denna helg över..... Tiden springer iväg så ruggigt fort. Idag kändes det även att hösten har kommit.

I lördags passade jag på att ha ett litet hemmaspa i badrummet, man vet att man är småbarnsförälder när nyrakade ben klassas som en lyxkänsla. Men med levande ljus och badsalt.... samt en kall cider bättre än så kan det inte bli jo......efteråt blev det tacos tillsammans med Älsklingen och filmen män som hatar kvinnor vilken jag tyckte va riktigt bra, särskilt för å vara en svensk film.


Idag passade hela vår lilla familj att gå tipspromenad ihop med barnens farmor och farfar, det blev en mycket trevlig tur runt spåret i skogen.
Därefter bjöds det på lunch som bestod av potatis, köttbullar, sås, gele och riven morot. Mums mums.
    

När Gustav och pappsen hade sovit middag och Elias fått åka på sina älskade inlines bar det iväg till nästa ställe för kaffe och äppelpaj, hos min mamma. Där hann vi även träffa storebror Magnus och hans lilla familj, sambon Jenny, lilla Nova och vovvarna Cheva och Diesel.


En mycket trevlig helg i lugnt tempo. nu ska Anders CODa tror jag och ja jag ska väl slötitta på något på dvdn vi får se

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

första kortet på Gustav va sååå grymt!!!

2009-09-13 @ 23:59:49
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0