Ännu en helg

Jaha då har ännu en helg förflutit. Vad har hänt under denna helg? Igår for jag med mina tjejer till Örebro för att delta i ett kval till USM. Jessica och hennes små flickebarn va oxå med.
Mina tjejer gjorde en mycket bra tävling men givetvis finns det alltid något att fila på inför USM finalen som går 21-22 nov i Täby så bara att fortsätta att tragla ocg tragla.
Jag får tacka Anders Högdal för dom fina bilderna (har kört dom en vända i photoshop hoppas resultatet blev bra)

Josefine solo - vidare till finalen


Emma solo - vidare till finalen


Idag har Det varit röj och omstrukturering i lägenheten vilket betyder att man i tre av rummen flyttat allt in mot mitten.... imorgon kommer målarna som ska spackla, måla och tapetsera ett par rum i lägenheten, det va verkligen på tiden!!!! Kul å kunna visa upp en fin lägenhet till Elias födelsedag och när man plockar fram allt julpynt. Håller på för fullt och filar på årets julfirande, tyckte det fungerade bra förra året när vi höll till hemma hos oss, så barnen kunde vara hemma med alla sina klappar.
Nej nu ska jag återgå till Wallander- firewall, helt okej för å vara omgjord till engelsktilltalande.
Natti

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

hello!!! va nice me nya tapeter :) Visa kort sen :)

Va har Elias för storlek på kläder? Alt. nåt annat smått han gillar??

2009-10-19 @ 00:26:48
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: Emma, Oliwers mamma

Jag vill inte berätta helt om flytten förrän det är klart med hus, men det blir Vänersborg som vi flyttar till. Ska se om jag hittar något till Elias:) kram

2009-10-19 @ 10:19:19
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0