Kreativitet

Idag vaknade lillprins kl 5.25 och kunde inte tänka sig somna om, oftast brukar han ta morgonvällingen i sin säng och sen sova en liten stund till.... men inte idag så det va bara att kliva upp, storprins sussade ju sött i vår säng så det gick ju inte att ligga kvar utan vi fick husera i tvrummet. 6.50 va det dax för storprins att göra entre.

Storprins har länge pratat om att han vill ha lika långt hår som mamma och senaste gången vi klippte honom, eller ja vi va faktiskt hos en frisör då var för ganska exakt ett år sedan, då såg det ut såhär:

Vi har under lång tid sagt att vi måste klippa honom nu för det är helt ostyrigt håret och lägger sig bara som en lock i nacken... men NEJ!! bara luggen mamma.
Idag kände jag att kreativiteten spirade och då Gustav gick för en powernap kl 8.30 så va det dax. Fram med alla tillbehören äntligen skulle jag få användning av den inköpta frisörsaxen :)
Efter borstning såg det ut så här:
   

Och efter ca en timmes klippande med tjat som jag orkar inte sitta mer... mamma jag är jätteduktig på att hålla huvudet jättestilla och det går inte att hålla huvudet mer stilla nu. Vi bytte även lite kläder..... så blev han såhär fin:
  

Nu har jag gjort mitt för idag... denna månaden.... så tillbaka till städningen :)

Kommentarer
Postat av: Lilli

Va fin du blev Elias.



Kram

2009-02-13 @ 12:51:07
Postat av: Jessica

snyggt!

2009-02-13 @ 15:21:00
URL: http://intesomallaandra.blogg.se/
Postat av: Emma

wow vilken snygg kille!!!

2009-02-13 @ 22:05:31
URL: http://www.nogg.se/fahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0