Efterlysning

Julafton står för dörren och det är ju ingen nyhet för någon att tiden bara rusar iväg. Vi insåg då att vi inte har lyckats få tag i någon tomte till julafton..... ojojoj hur ska detta gå? Tomte måste vi ha det är ju lite av tradition i min familj så om någon känner någon som gärna ställer upp och spelar tomte för några glada barn (iofs va Gustav livrädd förra julen) SNÄLLA hör av er till mig snarast!!!!!!!

Efterlyses: En glad person som gärna klär sig i rött och inte har problem med att bära skägg på Julafton runt 15.45 tiden i Jönköpingstrakten. Passar detta in på just dig hör av dig till mig här på bloggen eller via telefon om du råkar ha mitt nummer.

Kommentarer
Postat av: julia

Hej gumman! Hoppas allt är bra med er? här är allt bra vi åker pulka/skidor till fingrarna fryser av hehe och idag gjorde vi premiär turen upp med sitt liften till toppstugen :) kallt som f*n men roligt. Här kan man hyra tomte på julafton för 500 kr ;) dyrt som sjutton, men kostar det så smaker det eller vad fasiken dom säger.



Vi skickar en stooooor julkram



2009-12-22 @ 17:50:33
Postat av: Emma, Oliwers mamma

finns det ingen tomtejour??? hihi

2009-12-23 @ 01:10:40
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0