Ser lovande ut

Ljust ute iaf och man kan skåda solen lyser på ena husväggen genom ena sovrumsfönstret. Lite svårt att blogga med en arg 14månaders kille i knät, vilket humör han har alltså... får jag inte det ja vill eller som jag vill blir ja superarg och kastar gärna det jag för tillfället har i handen.... suck Utbrottet nu kom för att han inte fick måla på närvaropappret till förskolan.

Idag får vi finbesök från Göteborg ;) Emma, Oliwer och Jimmy (lite senare) tittar förbi ska bli himla kul faktiskt. Det är ju inte varje dag man träffas liksom sist dom var i jkpg på visit va nyår 2007/08

jaja nu blir det frukost och golvtvätt

Kommentarer
Postat av: Emma

Oliwer heter han ;)

2009-04-06 @ 22:21:41
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: PV

Tjenare. Vilken rosa sida!!! Men det var ju inte hit jag skulle egentligen. Hej då!

2009-04-07 @ 16:36:44
URL: http://www.youtube.com/watch?v=Ay-vhv3UNCI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0