London

Hejsan alla läsare!!! Nu är hon tillbaka och ett år visare till på köpet hehe

När jag lämnade Jönköping va det bara regn och rusk och kom fram till vårvarma England.
Jag både älskar och hatar att flyga, får alltid tanken what if the shit hits the fan och detta inte går vägen. Men samtidigt finns det ingen skönare känsla när man sitter där och planet drar iväg, det suger till i magen och vips är man uppe ovan molnen. När man tittar ut är det soligt och klart och under en ett hav av kritvit sockervadd.
Vid inflygningen mot Heathrow va det så klart väder att man fick en fantastisk vy över hela stan från ovan, går inte att beskriva så häftigt va det.
Tog tuben in mot stan och väl framme va det lite svårt att till en början lokalisera sig men jag gick inte jättefel och hittade snart till mitt hotel.
 
mig precis när jag kommit ut från tunnelbanan, samt mitt Hotel
Tog mig ut en sväng och kollade runt lite såg bla kyrkan Westminster Cathedral och köpte mig lite kvällssnacks.


 
Rosa toapapper just made my day efter att snirklat sig upp till fjärde våningen....

En heldag i London

Dags för sightseeing
Blev inte så mycket shoppat faktiskt men själklart gick man en vända på primark :) tyvärr fanns det inga 2pundskor kvar som jag blev tipsad av Carro att köpa.
Mestadels strosade jag mest runt och kollade in de vanliga sevärdigheterna.....
  
Bigben å London eye, London Bridge ofcource and Buckingham palace är några av mina upptäckter.
på kvällen blev det mycket trevligt besök på en London musikal
Wicked
the untold story of the witches of oz
  
Den va helt fantastisk, underbart bra musik och underhållande.

'WICKED WILL ENTRANCE EVERY GENERATION IN WONDER, WIT AND SUSPENSE.' Time Out

Based on the acclaimed novel by Gregory Maguire that re-imagined the stories and characters created by L. Frank Baum in ‘The Wonderful Wizard of Oz', WICKED tells the incredible untold story of an unlikely but profound friendship between two girls who first meet as sorcery students. Their extraordinary adventures in Oz will ultimately see them fulfil their destinies as Glinda The Good and the Wicked Witch of the West.


Därefter blev det tillbaka till sängen då det va tidig avfärd dagen efter. återkommer om min Cobhamvistelse senare


Kommentarer
Postat av: Emma

Du e såååååå snygggggg

2009-04-16 @ 21:40:59
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0