April, april!!!

Trots att det idag va 1 april och stora skojardagen blev jag inte överraskad av något skämt eller lustigt påhitt, inte som blivit känt för mig iaf....
Börjar så smått hämta mig efter förkylningen men är inte där ännu, så idag blev det mest softish när barnen varit på dagis tycker jag sökt jobb flitigt det senaste (hoppas ju fortfarande på simförbundet men det verkar gå sådär fort å vet väl ej om dom anser mig som det rätta valet jaja vi får avakta å se)
Min underbara sambo fixade iordning min cykel idag så nu kan jag börja motionera runt i stan, kanske man ska våga sig på att cykla till badet på lördag.... svårt när man inte vet hur lång tid det tar....
Det blev iaf en premiärtur idag då vi skulle till Sången i sofiagården med Elias.
Jag å Gustav på cykel, storpremiär för lillprinsen ju, å Elias tog sparkcykeln
Måttligt imponerad va Gustav

Efter sången blev det lite lek på gården i det härliga vädret

Brukar ju ha träning med tjejerna på onsdag men Anders blev tilldelad kvällspasset idag så ja och grabbarna fick hitta på bus själva.

Kommentarer
Postat av: Emma

vilka härliga kort!!! Söt mössa med ;)

Hoppas de fattar att du är grym för jobbet med simmet.

kram kram

2009-04-01 @ 20:11:54
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan va gött att ni utklassa FBK idag!!!

2009-04-01 @ 22:46:05
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0