vart e lilla tigern?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Anders va ju hemma hela förmiddagen så vi passade på att röja och ställa iordning på Elias rum och även plocka lite bland Gustavs grejer. Jo just de ja sen fick vi även sänkt ner Spjälsängen så nu kan klängapan husera som han vill där.

På eftermiddan valde Gustav att ta sig en ordentlig sovstund på över två timmar så jag hann packa ner alla försäljningar från tradera så de kunde skickas iväg samt leka lite med Elias och tigrarna mest spenderade vi att leta efter den lilla tigerungen som tydligen försvunnit. Kan meddela att han är borta fortfarande....

Syndade till Lunch idag och köpte mat från chicki mama, halv kyckling med potatissallad. Tror det är ett av mina favoritställen när det gäller hämtmat deras revben är ju to die for!!!


I kväll har det varit föräldramöte på Elias dagis så för att kunna närvara fick mommo ställa upp som barnvakt. Pojkarna protesterade inte direkt. Va väl inget särskillt som sades på det där mötet de mesta blev ju bättre efter man fått fylla i en sån där enkät i våras. Ja de va lite dåliga med föräldrakontakten när man lämnade och hämtade men nu är det bara bra, Elias älskar ju sitt dagis och sina fröknar vad jag vet. Å ja han leker med lejon där oxå.... och kör motorcyckel (bobbycar motorcyckel) till mammas förtret för han sliter ut skor på löpande band....Men sålänge han tycker de är kul så.


Nu när båda barnen har loggat ut är det dax för mig att logga in.. eller nja jag ska krypa upp i tv soffan och kolla vad som finns att titta på


sov gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0