Jennifer Gray Clinic

Åhhh jag har haft en superbra helg. Dock känns mitt huvud som det håller på att explodera när man har lyssnat och pratat med denna fantastiska kvinna blir man bara så exalterad och vill så mycket med konstsimmet. Man har ju även vädrat tankar och funderingar med andra tränare och Ledare från övriga Sverige och nu vill man bara sätta igång. Ut med det gamla och in med det nya. Massor med idéer om hur man ska kunna utveckla och stärka sporten.
För er som inte vet kanske jag ska förklara att jag under helgen har varit på "kurs" i Stockholm med en kvinna från England som är väldigt kunnig inom konstsim. Jag kände iallafall att jag fick en massa kött på benen och kanske ändrade lite inställning till vissa saker. Har så mycket i huvudet att jag inte vet vilken ände man ska börja i. Jag kan babbla på om detta i evighet och om vad vi pratade om och så vidare bäst va det när man fick time to talk one on one with Jennifer Gray hur de hade gjort i England med och för sporten och lite hur man ska göra med tjejerna.
Trantävling
Crane exercise (trantävling)


Jennifer is the blue and white dot doing eggbeater with the girls


And they finish with a big applause

Men nu till alla er som inte intresserar er för mitt brinnande konstsimsintresse. Under min vistelse i Stockholm bode jag på ett mycket mysigt hotell givetvis med en superb frukostbuffe med både vattenmelon, annanas och chokladsockerkaka till kaffet. Många plus +++++
Sängen va oxå underbart skön, sov som en prinsessa. Det kan ju oifs även bero på att man va barnfri och inte vaknade av någon annan..... men oavsett jag kunde verkligen njuta denna helg även om man som sagt är helt slut när man kommer hem för man insupit så mycket information.
Jag hann även hem idag för att närvara vid fikat på Broder Magnus dotter Novas dop det ni!!!
Tidigare va det något jag tänkte tillägga som hade hänt tidigare i veckan men det är som sagt bortblåst nu eller ja det har blivit undanskuffat för all annan info. Jag får skriva om det vid senare tillfälle när jag kommer på det.

vid datorn
en mycket trött Madeleine Hulander

Kommentarer
Postat av: julia

låter som du hade trevligt :)

2008-09-21 @ 20:40:32
Postat av: Madde

Mycket trevligt!!

2008-09-22 @ 11:48:25
URL: http://maddesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0