Eftermiddagslunken

Äntligen har lugnet lagt sig här på tredje våningen.... Gustav har skrikigt och vägrat lägga sig ner i spjälsängen i över 40 min. Jag lägger ner han gör något två min senare står han upp och håller sig krampaktigt i spjälorna efter tredje försöket tänkte men, okej du är inte så trött så man tar upp honom. Man hinner knappt in i nästa rum innan någon gnuggar sig ordentligt i ögonen... inte trött???? Så de fick bli att bita ihop. men nu äntligen är det helt tyst här sjönt då jag själv fortfarande känner mig lite tung i huvudet.... Sitter för fullt å grubblar hur vi ska få ihop RM saknas ju en hel del ännu, men jag å Annette filar på det.
I morse provade Elias Pappas gifta sej skor (det vill säga Anders finskor som han inte har så ofta) tyckte bara kommentaren va så underbart härlig.
Så här på eftermiddagen är man alltid sötsugen... förstår inte varför??? finns det fler med samma problem??
jag får gå och knapra lite nötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0