2007-jun-14 Landslagsläger here I come

På lördag bär det av till Gotland å vad mysigt å vad kul kanske vissa utbrister nu men sakta i backarna kära vänner inte så mysigt när man är gravid som jag ska ta sig upp äta frukost och cykla jaja kanske bara 5 km men ändå simpasset börjar ju för bövelen kl 6.30 på morgonen I will be dead innan lägret är över då jag stånkar och mår illa bara av våra trappor upp till lägenheten.

Bara så alla vet har världens goaste kille å bara så han vet så vet jag att han är helt underbar och fantastisk mot mig och jag uppskattar allt han gör för mig... visst tack vare honom mår jag så här men men det är ju övergående.... han gör ju allt för att göra det så uthärdligt för mig och bonar om mig med kuddar å täcken i soffan
älskar dig mitt gos

Anita har fått sin andra bebis oxå en liten Emil, kanske inte det namn jag valt men men söt va han iaf jag och gos va där idag och spanade in honom, ska dock bli spännande och se hur det kommer gå för henne, jag vet att jag inte kommer få någon picknick och då kommer det ändå skilja lite mer än tre år på mina två där snackar vi om två killar inom tiden av 16 månader hello fight club!!!

Då jag blir borta till på onsdag natt Julia gullet kan du nå mig på nallen annars så hörs vi typ dagen innan vi ses that will be so great! yeah!!

Tjoho alla där ute ha en fortsatt trevlig kväll/ dag

I see you when you get there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0