2007-jul-06 Inskriven och klar

Igår var det inskrivning på MVC, vi fick samma barnmorska som förra gången vet ej ännu om det är bra eller dåligt. Vad jag minns så va hon bra men jag kan minnas fel.....just nu kändes hon något rörig och lite smått opersonlig, men som sagt detta var ju bara första träffen å den här gången har jag ju Anders med som stöd, känns jätte skönt och jätte kul.
Enligt hennes beräkning kunde vi ha gått så långt som 11 veckor och ett par dar fast det kan oxå va något kortare då det hände så snabbt inpå spiraluttag.........
På måndag fick jag även tid för glykosbelastning man ska inte ha ätit på tolv timmar sen ska man dricka en ruggigt sötsliskig dryck sitta å vänta i två timmar för å kolla så man inte ligger i risk för graviditetsdiabetes vilket man tydligen gör då man har lite extra hull om midjan. Jag har iaf inte gått upp ett kilo sen jag fick veta att jag va gravid iaf det du! Jaja återkommer med mer info efter måndag.
Nu ska vi åka och titta på bhää (getter/får) och woach (Lejon) dvs kolmården

see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0