Mitt i veckan

Jahopp då har snart halva veckan sprungit iväg... oj ojoj oj, min hjärna hänger inte riktigt med.... men för att börja i rätt ordning så startar vi med gårdagen. Min sambo var ledig från jobbet så det blev frallor och kaffe till frukost mumselicious. och han tog treårige sonen till dagis, själv satt jag hemma i min som Elias kallar det frukost tröja.... en av Anders gigantiska t-shirts mysigt. Snurrade runt en snabbis på nätet men kände att jag inte hade mycket att dela med mig av då så jag sparade in på bloggandet.

Kl tio var det dax, har du bestämt dig så har du!! Jag skrev in mig hos viktväktarna....döndöndöndööööö usch för å ställa sig där på vågen, den visar ju en hel del mer än vad jga skulle vilja, men det är bara att ta tag i detta nu, jag måste vara stark och motstå frestelse....utom Anders då såklart ;)
Läkarkontroll av lillkillen direkt efter, allt såg fint ut enligt läkar testerna, greppar han? byter han hand? rullar han runt? lyssna hjärta, lyssna lungor, rulla höftkulorna och kolla ryggen ja det va nog det. Kan meddela att lillskrutt numera är hela 69.5cm lång (hade skrivit 96.5 tidigare vart jag fick det ifrån låter ja vara osagt) och väger stadiga 9,22kg

På eftermiddagen tog Sambon med sig barnen ut till sina föräldrar, freedom my lord, vad ska man hitta på? med tanke på att lägenheten börjar närma sig bombnedslag så borde man kanske städa men jag prioriterar vila före felfritt, och sen min sambo hotat med smisk om jag inte städar lockar soffan desto mer ;)

Något utvilad gav jag mig iväg till Badet för träning av Jossan min duktiga adept i konstsim, det va tänkt att jag skulle cykla upp men ajdå punka på bakhjulet sååååå synd, jag får väl cykla senare i veckan.
Storshopping på ica maxi måste ju inhandla nya "nyttiga" varor så jag idag hade en bra start på dan. När jag va i affären ringde mi kompadre och sa att min klänning jag ska ha på bröllopet på lördag hade kommit, Jippi!!! jag ilade dit i störtfart.
Väl hemma kunde jag slå mig till ro med mitt favvoprogram so you think you can dance. sen vart de natti

Idag är Elias hemma från dagis då det är simskola!!!!!! jihouuu han har längtat å längtat ska bli kul för honom, själv bävar jag väl lite för dagen då vi ska vara ensamma till fem och det är trööök väder ute. Bara att köra på så det ryker här hemma då....

frukostpoints: 6

Kommentarer
Postat av: jennypenny

Go Madde!!

Det här klarar du!! massa pepp till dig!! snart ska den här magen och extra kilona bort oxå!!

Kram

2008-08-27 @ 10:09:04
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0