Disco

Jaha gott folk nu är lugnets tid förbi....
Att Elias blivit stor kille nu är bekräftat. Ikväll va det premiär!! för hans första disco.
Klockan fem blev han upphämtad av sin bästa skolkompis Max mamma och det bar iväg hemkomst typ efter halv åtta.

Klart att det kommer gå bra men lite orolig är man ju allt. Tror inte det fanns lågstadiedisco på min tid och då började man ju inte skolan förens det året man fyllde sju så detta är ju riktigt smått!
Vet att jag och några kompisar brukade få gå på mellanstadiedisco nere vid järnvägsstationen när det begav sig. Vilket man nu inte fattar att de släppte iväg en på.... men men det va då det.
Skickade med honom lite fickpengar och hoppas han inte blir avlurad dom. Funderar oxå hur det fungerar med föräldrar, vakter passning??? Barnen är ju trots allt BARN!!! Får nog sluta nu innan jag slänger mig i bilen och hämtar hem honom....

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0