Nyår

Tyvärr har vi inga bilder från vårat nyår vilket känns väldigt konstigt att säga med tanke på att min sambo är en fotomaniac....
Men vi hade ändå en mycket trevlig nyårsafton ihop med våra vänner Åsa och Anders samt deras två grabbar. Oskar som är ett år äldre än elias och Ebbe som är en månad äldre än Gustav.
Innan kvällen var jag lite orolig för hur kvällen skulle förlöpa med dessa busiga huliganer men det förflöt väldigt smärtfritt. Gustav va på sitt bästa humör och en riktig liten städad unge (hemma är han lite av en bossande bulldozer ibland...)
De två äldre grabbarna hade en helfestlig kväll och hade superkul ihop. Jag hade med mig sallad till kalaset och Åsa hade fixat maten helt fantastiskt god fläskfile med potatisgratäng.
När väl raketerna började fara och smälla begav vi oss hemåt och då Gustav vägrade titta när han satt i vagnen och det vore liiiite onödigt att han tog en powernap vid den tiden så sa vi adjö och kollade på alla fyrverkerier från vårt vardagsrumsfönster.

Tack Åsa och Bogge för en riktigt trevlig kväll definitivt något vi får göra om!
och nu har jag ju ordnat bagare oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0