Vi ska köra, köra fort som fan

Idag är det ruggigt ute, ja det har blivit något bättre nu när det slutat snöa men det blåser ordentligt, som tur e är det bara 8 minus idag.
Igår va jag och bytte mina pjäxor mot snowboardboots och jag får nog erkänna att jag inte är en slalombrutta utan mer en brud med bräda
Provar ju lite med skidor varje år och tänkte man kunde åka lite med Elias för att hjälpa Anders lite men näääeee!!!

Jag och mina bröder i liften upp mot "toppen"

Gustav som har blivit något utav en kung blir väldigt upprörd då någon kunglig kroppsdel nuddar marken eller.... om pulkan står still för länge.....Mamma draghäst :)

Stjärnan själv glider ner och en del av familjen åker i backen

Här har vi familjen minus Gustav som ännu är för liten för skidor

En glad kille i liften! Han åker ju ifrån mormor numera en riktig fartdåre :)

Här har vi lite trolltyg i tomteskogen......

tjip å hajk!!

Kommentarer
Postat av: julia

hahah mycket charmerande bilder ;)

2009-01-08 @ 13:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0