Kläppen rapport 2

Sitter inne på café tranan där de har gratis internet om man har dator yes!!
Igår när vi vaknade va det något varmare.... bara 20 minus hahahaha..... Elias gick första lektionen i skidskolan och tyckte det va kul, fast dom fick inte göra så värst mycke..... men blir nog bättre sen. till eftermiddagen va det rena drömmen bara 8 minus och solen lyckades titta upp över berget :)
Nu idag är det lite varmare och det känns riktigt skönt ute. Jag hyrde ju pjäxor när vi kom hit men till mammas förtret har jag inte åkt något än... gick med dom igår morse och min kära stukning gör sig påmind och lite för otränade knän för att stå med böjda ben för länge. jaja ska kolla om jag kan byta in dom mot snowboardboots tills imorgon.


Så här bitande var kylan under söndagen.......

Två kalla gossar....
Kläppen från tranan torget.... huvudliften kan man säga.


Elias åker lift och i backen, ohoj vad det går!!


Kolla in bönan i den snygga hjälmen!!!! och en guldstjärna fram givetvis!

Nej nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av afterski och de fantastiska PARTYPOLARNA de har spelat här i kläppen i flera år och afterski blir inte bättre kan jag lova rock on och....


JAHA SKÅL DÅ!!

Kommentarer
Postat av: julia

låter som ni har det riktigt mysigt :)

2009-01-06 @ 19:12:25
URL: http://smultronhjartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0