Brudfrisyr

Nedan följer några bilder på min frisyr jag hade till bröllopet. Jag har äran att ha en underbar vän vid namn Sanna som har hjälpt mig att ordna min frisyr precis så som jag önskade.
Med själva frisyren fick hon fria händer men med vissa önskemål av mig.
För flera veckor sedan startade vi förvandlingen genom att slinga och bleka håret till min önskade nyans. Sen friserade hon lugg.
Jag blev supernöjd med resultatet av hennes arbete! Hon fixade även min makeup mycket fint i rosa toner.
Foto: Mia B (två första)




Foto: Frida (lånad från hennes blogg)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Söta söta du! Allt för att göra dig så vacker som du ville bli, lyckat! Massa kärlek.

2011-05-03 @ 19:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0