38,7

Det är vad jag har i feber just nu.....(min normaltemp ligger runt 36,6)
I morse hade jag lite lite förhöjd temperatur men inte trodde jag det skulle bli så här...

Har i flera veckor haft lite problem med mina öron, typ tyckt att de kliar och har varit ovanlit vaxfyllda när jag topsat.
För några dagar sen började det mola lite i högra örat men tänkte inte så mycket på det.... Natten till idag var ooooolidlig!!! Jag hade så ont så det va inte sant, får nästan säga att jag har hellre värkar än denna smärta.
Som tur va hittade jag ett par Zapp och kunde sova lite utan att behöva väcka grannarna för å be om smärtlindring.

Ringde vårdcentralen prick kl 7.30 fick en tid till läkaren kl 9.45. Jag tänkte väl lätt att det nog är en rejäl vaxpropp som bildats då jag nu har som ett lock för örat....

Hon kollade med lite olika instrument och konstaterade tillslut att hörselgången var nästan igensvullen och att det troligen va en liten spricka i gången då jag hade besvär med klar vätska. Antibiotika skrevs ut och jag for hem. väl hemma blev jag hur trött som helst och sov i stort sett fram tills det va dags att hämta Gustav.

Nu känner jag hur hela kroppen bara bränner och örat bara pulserar så jag gissar att det inte hade blossat ut helt när jag va på VC men nu orkar jag knappt ta mig ur soffan.
Mannen är ju denna veckan i London med sin familj och jag är själv hemma med barnen vilket blir extra jobbigt när man själv är orkeslös och har ständigt ont.... Som tur är kommer min älskade mamma hit snart (hon skulle passa barnen medans jag var på badet, men får oturligt hoppa över det, känns inte bra då man varit borta en del nu pga olika anledningar, men som anders alltid säger kan man inte närvara till 100% som tränare är man ingen bra tränare. Hoppas tjejerna förstår) så mamma får i stället bistå mina barn med pannkakor för jag har helt enkelt ingen ork!

God natt

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Usch då, krya på dig!!

2011-05-11 @ 21:22:05
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0