Vår jul 2011

Här kommer våran jul i lite text och möe bilder :)

Dan före dopparedan passade jag på att gå till frissan, tyckte det va behövligt då jag hade en enorm utväxt bla...
Vad tycks?? Jag blev iaf helsåld på hon som klippte och slingade.
 
Av min underbara man fick jag i julklapp en armlänk från Thomas Sabo med en berlock av ett hjärta där det på ena sidan är graverat våra namn och på andra barnens.

Här föjer fler underbara bilder på gotte, jullunch, och tomtebesök.
   

På juldagen var det dags för julfirande igen denna gång i Bankeryd med Anders föräldrar och hans bror med döttrar. Där fick Gurra sitt nintendo 3DS vilket blev/är hans lycka.
 
Ännu en underbar jul till ända men älskar denna högtid med alla dofter och godsaker och att träffas med sin underbara familj!!

Nu siktar vi mot ett toppen nyår!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det blev supersnyggt ju!

2011-12-27 @ 10:24:06
URL: http://intesomallaandra.blogg.se/
Postat av: Jenny Åkerblom

Gud vad fin du är i håret!!

Det har jag glömt säga, har ju kikat på den bilden länge nu=)

Kramar

2012-02-06 @ 00:05:05
Postat av: Bloggminglet 2012

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

2012-02-11 @ 20:40:33
URL: http://mgroup.se/bloggminglet-201

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0