Jobbsamtal

Har hunnit vara hos chefen för ett "utvärderingssamtal" nu före lunch. Klart man var nervös över vad kollegorna tycker om en.... Har ju inte fått några ovänliga vibbar av de jag jobbar ihop med.
Det visade sig att jag inte behövde ha det heller "jippi" allt var bra till mycket bra och de ville ha mig kvar som vikarie vilket jag nu kommer vara då jag får kliva på en ny rad fram t.o.m sista Maj samt att jag jobbar fyra veckor under semestern (får inte glömma och lägga undan lite pengar till perioden då jag inte jobbar)

Men nu är det dax för ännu ett arbetspass "jippi"

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

Shit va grymt!!!

Kul :) GRATTIS!!!



Oliwers mössa ;)

2010-03-22 @ 19:24:49
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0