SJ

SJ har väl fått stå ut med en hel del skit under den senaste tiden/åren men ikväll imponerade dom faktiskt! Eller nja killen som jobbade i deras bokningssystem. Jag hade för ett par veckor sedan bokat en resa till stockholmo och planeringskonferens i konstsim/simning. Angav min mail dit man skulle skicka bokningsnr men ikväll upptäckte jag att inget sådant mail va skickat. FUCK!! tänkte jag... jag måste ju dit. Slog SJ en signal och denna trevliga kille trixade å fixade så jag kunde få fram mina biljetter trots att de gjort en uppgradering av resan sedan jag bokade (dock har jag inte fått någon ny platsbiljett pga strulet men det kunde man fråga tågvärden om)

Tack för att du förgyllde min kväll och löste min helg :)

Nu ska denna hostande sjukling gå och knyta sig. Om jag inte minns fel va jag riktigt förkyld förra årets planeringskonferens oxå.....

Hasta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0