segt

Hej alla jag vet att det varit långt mellan uppdateringarna det senaste och att det inte är så kul att läsa då. Men det har varit väldigt mycket det senaste med Jobbet, barnen, simmet och ja mig själv.... man känner sig liksom inte på topp när arbetet hopar sig över en och man vill hinna med allt (känner att man behöver)

Ibland känner man sig även tvungen att blogga..... vilket gör mig mer osugen på att logga in mig å bidra med något vettigt. Men jag är nog snart tillbaka på banan igen.

Nu ska här planeras inför Gustavs kalas på sönd em.

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

de gör inget...

du skickar ju via mobilen ibland o då blir jag glad :)

jobba lugnt

2010-02-03 @ 20:36:13
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0