Fortfarande ensamt

Har inte bloggat så mycket på sista tiden jag vet.... men när inspirationen tryter är det lika bra att låta det va ett tag.

Just nu är vi inne på vår andra vecka utan sambon hemma. Det värsta är väl ovisheten om när de ska få flygtillstånd.
Många frågar varför de inte tagit sig hem på annat sätt? Bussar, båt, tåg eller annat. Svaret är att jag vet inte varför men de precis som massa andra turister har valt att stanna och ha kvar sin flybiljett.

Själv kämpar man på i vardagslivet med jobb, dagishämtning, aktiviteter efter dagis osv. man kämpar på och då det känns så overkligt hela det här får man känslan av att folk i sin omgivning inte riktigt förstår vidden av ens problem. Det är väl inte så farligt eller?? en känsla av att det inte borde påverka sina tidigare planer.... NÄÄÄ kanske inte om jag hade vetat att man skulle vara ensam en lägre tid.

Jaja senaste infon från Sambon pratade om att de skulle få resa från London på fredag.... Vi får väl se hur det blir med det.
Saknar dig Anders något så ofantligt mycket

Kommentarer
Postat av: julia

Tråkigt & jobbigt förstår jag verkligen. Men samtidigt positivt, tänk så mycket du kommer uppskatta att ha honom hemma sen ;)

Ibland så behöver man vara ifrån varandra för att inse villken enorm glädje man har av varandra.



kram kram

2010-04-21 @ 09:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0