Trött

Är ruggigt trött idag, hjärnan känns liksom helt seeeeg.

Idag kom Jessica förbi på ett oanmält besök och tog mig på bar gärning..... lägenheten såg ut som ett kaos!!!! Delvis berodde det ju på att jag och Anders hade spenderat förmiddagen med att sortera en massa kartonger med mer eller mindre viktiga papper och delvis på att det ligger en massa leksaker överallt förstår inte vad alla dessa kommer ifrån?? Man försöker ju sålla ut ibland, får nog bli en loppisvända snart igen. Kommer du ner och hjälper mig då Julia?
Samt att det är inte lika kul att fixa snyggt och iordning när man snart ska få plocka ner för nya tapeter....
När vi nu gjort oss av med ett gäng kartonger va det dags att åka ut till svärföräldrarna och fylla på med ett par nya. Vi har ju ett litet "stash" i deras garage (dock tror jag att det bara är en runda kvar nu JIPPI!
Barnen gillar ju när vi besöker B-ryd och ville sin vana trogen inte åka hem.

Men nu sover dom gott i sina sängar som små änglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0