Klipp till

Jag har våndats över detta.... min lilla lintott till son har ju en kalufs som bara är för söt!

Men... nångång måste man ju bestämma sig. Ska jag....ska jag inte.....det där är svårt riktigt svårt. Så idag när storebror va iväg och lekte med bästa kompisen V. så tog jag saxen å vips! så då va jag ju tvungen att ta resten. Resultat blev väl godkänt (lite ojämt och sisådär menmen) fast han ser ut som en liten albinokines :) Men är man inte frisör så är man inte.... och på längre sikt så växer det ju ut.....

 
Nu är det bara ett vildhår till, men han tar vi till en riktig frisör!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi... vad söt han är =) Ett riktigt charmtroll!

2009-09-30 @ 10:32:53
URL: http://tuggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0