Väntar

Just nu sitter jag och Elias å väntar på våra våffelgäster som kommer dyka in nu runt två, ska bli riktigt mysigt och trevligt. Vi träffade dom ju innan idag för att leka lite på Småland och äta IKEA lunch. Gustav somnade i sitt säte på bussen så nu toksover han ute i vagnen.

Igår hade vi styrelsemöte på JSS vilket gick bra och vi fick alla pengar som jag budgeterat för JIPPIHOU!!! Trist är ju att man kommer på en massa saker man skulle tagit med redan när man lämnat in den... jaja det mesta går att lösa under vägens gång.
När jag satt på mötet röjde barnen runt här hemma med farmor och farfar låt mig säga som så att de va inte i säng när vi (jag och Anders) kom hem. Klart det inte går när man har några som leker med en :) Gustav kom i säng kl nio när han annars brukar sova runt kl sju. Tror ni han sov längre i morse??? NÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0