Förnyelse??

I onsdags efter vattengympan hade jag min underbara vän Mia här på fikabesök tillsammans med hennes goa yrväder Sebbis, en sån go unge!!! När jag hade köpt fika på Vasas Påtår stannade jag till vid frisersalongen på hörnan och bestämde mig där och då att nu..... nu tar jag steget från tanke till handling och bokade mig en klipptid.
Klipptiden va idag och jag hade inte sagt något till sambon....

Jag hade redan bestämt att jag ville klippa av en hel del av min trista "frisyr" och ha något nytt och kul. Min kompis Veronica hade en sån himla snygg frisyr när jag träffade henne sist så jag försökte förmedla min önskan, vilket frisören förstod och hon började tvätta å sen klippa, en längre page som man fortfarande kunde sätta upp i tofs va tanken..... Men slutresultatet blev något kortare.... Fast jag är verkligen helnöjd och det känns riktigt bra i det här.
Nu ska man bara vänja sig vid å inte ha långt hår längre :)


Bättre bilder kommer senare under helgen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det ser super snyggt ut!!!

Jätte coolt!!



Hälsa Anders och tacka för cd:n med bilderna=)



Kram

2009-10-02 @ 21:11:18
Postat av: Emma, Oliwers mamma

wow va snyggt!!!!

Du ser hur fin som helst ut!!!



kram kram

2009-10-02 @ 22:23:16
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0