Vällingmonster

Jag har fått ett litet vällingmonster hemma. Ett sjukt sött sådant
I gårkväll somnade lillemannen med flaskan i sängen. Detta glömde vi givetvis bort och jag kom ihåg det nu i morse när han vaknade. Tänkte kallt att han är ju snart två och han kan vara utan välling och äta frukost i stället, han har varit utan morgonvälling vid flera tillfällen förut. Men efter att han terroriserat runt i fotöljen ett tag gick han med bestämda steg in till sitt rum och kom utspringandes för att ge mig vällingflaskan. Jag frågar om han vill ha välling. mmmhmmm säger han och traskar ut mot köket. Jag tillreder en fisljummen välling som monstret slukar sittandes i sin fotölj.
När den är slut sträcker han den tomma flaskan mot mig och utropar.... MER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0