Lördag

Igår va det lördag men inebär ingen sovmorgon här inte. Gustav drog igång i vanlig ordning vid kl 6.00 och det var bara att kliva upp.
Jag och Gustav följde med min Mamma och kusinen Nova till Lidköping för att gratulera min moster Solveig medans Anders och Elias stannade kvar hemma då Elias va bjuden på en kompis kalas.

Innan kalaset var vi en sväng på torpet. Där träffade Gustav missen....
Missen får låna snutten, Missen får en klapp och en puss
  

Hos moster träffade vi mina kusinbarn Denise, Oscar och Kalle som gillar att busa med barnen.
  
En förvånad Gustav av att det knackar mystiskt sen hann vi med en kusinkram
  

När vi satt och fikade frågade vi om Gustav kunde säga till exempel Solveig, Lasse, Denise, Morgan, Oscar vilket faktiskt gick ganska bra.
Men varje gång vi frågade om han kunde säga Kalle svarade han Anka..... såååå gulligt!!
Gustav kan du säga Kalle??
Anka!

Senare var det dags för mig och Gustav att ta bilen mot Jönköping igen så jag fick stoppa i en sockerspeedad unge i en pyjamas och packa in oss i bilen.
Men innan avfärd hann trollungen och "torrjucka" mosters spalje.....

Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

vilka störtsköna kort :)

2009-11-29 @ 11:08:34
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0