5 helt makalösa år


Idag är det hela fem år sedan min älskade son kom till Jorden. Han tog sin tid innan han valde att se världens ljus 17dagar över tiden fick jag gå (14 innan sammandragningarna startade) blev ett par vänder in och ut från akuten innan de sa att jag äntligen fick stanna. 10 tmmar senare 7.25 den 17nov fick jag hålla honom i min famn.


Dessa fem år har verkligen rullat på i hiskelig fart och han har blivit så stor i både sett och prat, Jösses.
Här kommer ett litet fotomontage över åren som gått.

En härlig 1åring nov-dec -05
  
Sommaren -06
 
En underbar 2åring nov-dec -06
  
året 2007
  
En otrolig 3åring nov-dec -07
  
En fantastisk 4åring som blev storebror feb -08
  

En enastående 5åring!
  
GRATTIS!!


Kommentarer
Postat av: julia

Helt otroligt fem år :) Massa goa minnen ;)

2009-11-17 @ 15:13:32
Postat av: Emma, Oliwers mamma

han är helt underbar Elias..

minns det fina julkortet när han va pepparkakasgubbe som igår.. hihi :)

2009-11-17 @ 23:29:29
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: Jessica

helt sjukt vad snabbt tiden går!

2009-11-20 @ 11:59:50
URL: http://intesomallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0