Jadu, vad säger man

Fick tidigare under veckan frågan av en vän om jag och Anders hade lust att hänga med ut på "afterwork" imorgon fredag. Jag skulle återkomma om vi ordnat barnvakt. Vilket är ordnat tack vare världens bästa mormor, farmor och farfar. Tanken va väl att vi skulle glida dit ungefär vid 17 snåret nemas problemas för oss...... varpå Willys Hemma ringer mig och frågar om jag kan jobba imorgon, visst säger jag som är i sjukt behov av pengarna samt att jag redan tackat nej två gånger tidigare och kände att nu måste du banne mig säga att du kan. Vilken tid??? 9 till fucking 18 Någon kommer somna efter två öl hahahaha
Dock blir det ju nu ett riktig after work :)

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: okej :)

2009-05-07 @ 20:58:20
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: Emma Fahlberg

Tur du fick jobb, men ändå inte. FÖrstår precis va du menar. Hoppas på det där jobbet med simningen snart alltså.,



allt bra i jkpg annars????

2009-05-07 @ 23:56:32
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0