JSM

Har ju inte skrivit något här sen i fredags så dags att uppdatera lite....
Under helgen har vi ju varit i Örebro med konstsimmet, eller ja med vi menar jag ju inte familjen utan med mina söta simmartjejer och Jessica.
I år hade man slagit ihop hopp och konstsims JSM vilket jag tyckte va bra, kanske lååång väntan för oss men bra för dom aktiva som fick chans att vila upp sig och möjlighet att omfokusera sig efter varje delmoment, tidigare har man liksom stressat igenom hela tävlingen. Hoppas det blir fler samarbeten i framtiden.

Mina tjejer gjorde en jättebra tävling och slutade i solo på en fjärdeplats och i par på en sjätteplats.
 

Visst e vi snygga ;)


Kommentarer
Postat av: henrietta

mycket snygga ! :D duktiga tjejer du har !

2009-03-18 @ 21:37:37
URL: http://henriettasrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0