en helt vanlig tisdag kväll

Molnen börjar lätta på himlen, vinden har mojnat, å det är bara en minusgrad över Jönköping..... kan man hoppas??

Sitter för ovanlighetens skull och chattar på msn... detta är inget jag gör varje dag direkt, inte så ofta man har tid eller ork.... när barnen har lagt sig är det ju oftast soffan som kallar på min uppmärksamhet å Sambon läser ju nån fotokurs på högskolan så han vill gärna sitta med det.
Nu till saken: sitter och chattar med en kompis till mig som har bett mig att gå ut med en önskan......
Det är såhär att han känner sig något ensam i världen just nu...
och söker någon att hålla värmen med, samt att få njuta av vårsolen med.
Han är rolig, spontan kille i sina bästa år.
Gillar sport å annat..... som aktiverar en ;)
Han har en dialekt som kan få kvinnor på fall (jag gillar ju göteborska)
Tackar aldrig nej till party och älskar att dansa
Dock finns det en nackdel han är väldigt förtjust i att göra den juckande hunden.....
Finns det en singeltjej som är sugen på en riktig Göteborgare tveka inte!!!!!
Dennis needs you!!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Jag e Dennis

haha.... hahaha... Låter bra madde..:) Men tro inte henne när hon skriver om hunden... det e bara en imitation..:)

2009-03-24 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0