Suck

Hur fel något kan bli bara av en mindre felskrivning eller att man inte fått med hela sammanhanget på rätt sätt... sitter och läser inlägg på svenska simförbundets hemsida från helgens SM, och ja...jo han har fattat det mesta men ibland blir man lite uppriven och känner att det va ju inte alls så jag menade. Kanske är det min halvt knasiga hjärna som håller på att klappa ihop, eller går det på overdrive? Ja man maila, ringa eller nåt för att få det ändrat... men jag som har så mycket annat som måste fixas ska jag behöva göra detta oxå? Eller kan folk leva med att det är några mindre missar i "protokollet"?? Jag hoppas det.

Nu ska här förberedas simpass :) och packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0