Hemma??

Nu har jag kommit tillbaka från Kroatien. Helt slut och mittemellan två boenden.... måste röja ur så mycket det bara går till torsd.... min älskade underbara fantstiska mormor gick bort på midsommarafton när jag va bortrest. trist att jag inte han säga farväl ordentligt men hon vet att jag älskar henne och att hon kommer vara mycket saknad.
Hon skulle fyllt 91 i år så hon har fått ett långt och lyckligt liv tillsammans med barn, barnbarn och barnbarnsbarn.
Nu är du bland stjärnorna och fåglarna älskade mormor.

Är inte upplagd för att blogga så mycket idag så.... vi får höras senare i veckan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag tänker på dig!

2009-06-25 @ 23:31:19
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0