Vill ha!!

Insåg idag när jag tittade igenom ellos katalogen att jag knappt har några kläder... eller ja kläder har jag ju men som alla kvinnor säger inget att sätta på mig... men här stämmer det faktiskt.
Skulle behöva lite mer ordentliga fina kläder, är trött på t-shirt å jeans nu... och om man ska börja jobba kan det ju vara kul att kunna se lite proper ut..... eller??
Vad som är surt är att när man tillhör stl större som jag gör så tycker klädkedjor såsom H&M att man borde klä sig som tält... eller att alla kraftiga är stöpta likadant..... och nej all big women har inte big butts!!!
Dock krävs det ju en halv förmögenhet att köpa på sig dessa kläder om man inte vill vänta till 2011 innan garderoben ser komplett ut. iaf för oss med något lägre inkomst, jag får väl börja jobba som en liten blå...

vad jag oxå vill ha är en ny sulky till lillemannen, har ju sittdelen i till min gamla brioduo men vill ha något inte fullt så otymligt men ändå rejält då vi behöver ha med den till fjällen nästa år. Men dom pengarna ska man ju oxå hitta någonstans, någon som har något förslag??
Blir ju loppis om några lördagar.....


Ibland är det bara såååå skönt att sova

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Vilken härligt rofylld bild på din lille prins...

:-)

2009-01-18 @ 11:06:51
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Emma

håller verkligen med dig i inlägget. Hatar alla plusstorlekar. Man ska se ut som ett tält. Men det enda man vill är att ha den där snygga tunikan som är bland de vanliga kläderna i större storlek. Men nänä... det fattar de inte. Men är nog för att många som är större gömmer sin kropp. Men vi som trivs ska väl inte behöva göra det tycker jag.

Beträffande sulky så titta på blocket.

kram o hälsa familjen

2009-01-18 @ 12:49:56
URL: http://www.nogg.se/fahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0