Ingen skönsång

Igår va sambon tillbaka på jobbet och hade kvällspasset. Jag och barnen fick underhålla oss själva, när vi hämtat upp Storprinsen från förskolan frågade jag om han ville åka hem eller till A6 en sväng? Han svarade till A6 en sväng mamma å då kan ja vara i bollhavet (IKEA) okej okej tänkte jag.
Men först mammas affär som idag fick bli H&M letar ju kläder som lillprins ska ha på sin ettårsfotografering. Hatar att jag inte köpte byxorna dom hade inne i höstas... för nu hittar jag inget jag vill ha, pisspotta oxå! Men det fick bli en jättefin grön munkjacka till stora killen och så tyckte han vi skulle köpa en ny spiderman keps! På IKEA blev det avlämning på småland och jag tog med mig lillprinsen upp till barnavdelningen för att strosa runt lite Gustav har hittat sin säng... mamma är inte lika övertygad.....


På kvällen när det va dax att smörja Elias och göra dom iordning för sängen satte jag på lite Ted Gärdestad på datorn och sjöng glatt med. Elias satte sin hand för min mun och sa nej mamma..... jag försökte vara tyst ett tag men till hans låtar är det svårt så efter ett tag började jag försiktigt sjunga med igen.. NEJ! mamma säger han igen och jag frågar får inte mamma sjunga? NEJ Sjunger hon inte fint? NEJ! ooookej... då fick man det förklarat för sig.... så ingen mer skönsång här inte.
Killarna hjälpte mig med disken igår


vem vill sova som man ska...(fm vilan..)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kikar in!

2009-02-02 @ 18:59:13
URL: http://olikalika.blogg.se/
Postat av: Emma

Lovar o va rädd om honom ;)

Va fina killarna e på korten.

kram kram

2009-02-02 @ 20:45:41
URL: http://www.nogg.se/fahlberg
Postat av: Madeleine

Söta bilder ;-) Önskar er en bra dag!!

2009-02-04 @ 09:54:14
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0