Zombien

Idag tyckte Gustav det va dags att vakna vid typ fyra tiden..... efter ett antal lönlösa försök från mig att få honom och lägga sig ner fick sambon en lätt knuff och provade med välling inte heller det funkade..... Stora killen blev tillbakaburen till sin säng för att katastrofen inte skulle bli total...... någongång efter kl sex dåsade lillprins iaf till men vaknade igen när brorsan kom in klockan sju för å vilja ha på tvn
Jag känner mig måttligt pigg.... Gustav är på ett strålande humör....not, vi får hoppas på Elias som sovit bäst av oss i familjen.
Snart är det simskola och i em ska vilddjuren lämnas till mormor för övernattning, Anders jobbar på lördag och jag ska sälja av lite skräp på Loppis :) tanks to my darling friend Julia som lyckades kamma hem varsitt bord i onsdags. När jag är färdig med det blir det en tripp till mitt älskade Göteborg får att hälsa på min älskade Emma och hennes lille Oliwer och på söndag ska man strosa runt på barnmässan, ska bli supermysigt.

Tillbaka till ligisterna och våran nergångna lägenhet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0