mammas pojkar!

Nu i em har jag gjort fruktsallad till barnen (fast ingen sallad önskade Elias, tooo cute) Hade inte så mycket hemma blev bara apelsin och äpple hade tänkt ta i lite russin men upptäckte att påsen stått öppen i skafferiet så de va hårda som småsten, Elias fick ett par sötmandlar i stället. När jag va liten älskade jag sötmandel och gör det än idag, mamma blev riktigt arg på mig ibland för jag ätit upp all sötmandel så det inte fanns någon när hon skulle baka.
Mina barn är helt sålda på apelsiner igår fick jag sätta stop när Elias bad om sin fjärde apelsin på em.... visst är det nyttigt med frukt men man får ha en liten gräns. Idag blandade jag upp det lite med äpple ju, Elias köpte konceptet och sitter nu i soffan med en liten skål, lillprins däremot va i upplösningstillstånd när jag skulle förbereda salladen och jag hade fullt sjå med att hinna skära apelsin fortare än han malde i sig dom.... låt mig säga som så att jag blev bjuden på dom ratade äppelbitarna, jag som oxå älskar apelsin

Nåja, nu hoppas jag lillprins somnar så jag kan förbereda inför storprins gympa som jag hoppas är bättre idag än den varit tidigare. ja menar de två senaste gångerna har de försökt spela spökboll och fotboll med ett gäng på 4-5år, hallå de har ingen aning om hur lagspel funkar!!! Jag anmälde Elias för att han skulle få springa av sig och öva motorik och som sagt få lite extra motion.... stå och titta kan han göra hemma utan att det kostar 400kr.

tjip å häj!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

And she fell for the starbrush! :))



Ska du gå kursen också?



Puss

2009-02-17 @ 15:27:28
Postat av: Emma

åhhh apelsiner e ju sååå gott så jag förstår prinsarna... hihi

Haha spökboll i den åldern??? kan bara skratta

2009-02-17 @ 18:34:20
URL: http://www.nogg.se/fahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0