Ibland vet man inte vad man ska ha för rubrik....

Idag lördag... blev lite problematisk men löste sig väldigt bra ändå. Jag hade träning på morgonen och Anders hade bokat med min kompis Susanne att fota hennes bröllopsbilder, hur skulle vi göra med barnen??? Det löste sig ganska enkelt, jag fick ta med gustav till badet och Anders hade med vilddjuret.
 
Elias vid vätterstranden, han försöker sig på att göra en snöängel

   
Det är tröttsamt att vara hjälptränare..... Fast mamma tyckte jag skötte mig utan större fadäser.

Nu kommer snart Julia, Rickard och barn så på återseende.

Jo som ni kanse märkt så har det ändrats lite här på bloggen och jag jobbar på en ny look. vi får se när den blir färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0