Barnkalas och Melodifestivalen

Idag va det dax för Gustavs "kompisar" att komma på kalas eller ja mammas kompisar med jämnåriga barn. Långväga ända från Göteborg (och Åsa) kom Linda med Maximilian som fyllde ett i början av Januari och Jenny med yngste deltagaren Edwin 5½ månader, jag, Linda och Jenny jobbade ihop på Liseberg 2002, från stan kom Julia med Viggo som fyller ett samma dag som jag fyller gammal.... och storasyster Nelly som är en vecka yngre än Elias.

Max fick oxå lite paket då vi var i fjällen när han hade kalas.

Det bjöds först på lunch och sen på min (eller ja Anders kompis Steves) Peanutbuttercake vilken är svinigt god och en rejäl kaloribomb. Jag hade riktigt trevligt och hoppas mina kompisar hade det samma. Lite tråkigt att vi inte bor i samma stad så blir ju inte att man träffas så ofta... å nu ska ju Julia oxå flytta ifrån mig.... (mitt liv kommer aldrig bli sig likt)
jaja om två veckor ska Anders på fotomässa i götet så då far vi nog med å sen är det ju barnmässan.. å...å... snart öppnar liseberg!
  

Nu är det full läggning som gäller av båda barnen, Elias har ju sovit hos farmor och farfar och ville självklart inte komma hem, undra hur länge han skulle kunna stanna där utan att sakna pappa eller mamma??

Ikväll är det ju oxå dags för första delen av Melodifestivalen JIPPIHOU! kommer sitta bänkad med varma mackor, chips, dricka och tårtrester :)

Puss till alla mina stjärnor som förgyllde Gustavs och min dag idag det va jätte trevligt.

Maximilian, Viggo, Gustav, Edwin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0