Uppdatering

Hejsan folket, en kort uppdatering på sin plats. Blogginspiration är lika med noll när man själv inte känner sig tipp topp i humöret... Järnbrist är väl sådär kul med två småkillar varav en är såååååååå extremt mammig att jag nu skriver detta med en hand och en liten i knät. Allt skulle väl vara ok om han nu satt snällt i knät men varför göra det när det är så mycket roligare och pilla på alla pappas saker som ligger på databordet.........

Jaja...

I tisdags va det årsmöte med JSS och jag va givetvis närvarande. När mötet gick mot sitt slut och det va dax att tacka av folk kom en stor blomsterbukett fram och ordförande sa att det fanns en gratulant ibland oss, kul tänkte jag och tittade runt vem det kunde vara, någon som fyller jämnt......ohoh (tänker ja) 30år närmare bestämt fortsätter han. Men... ställer sig ingen upp??? undrar ja... En viss Hulander kanske..... UH!!! Det är ju jag... snacka om blåst blondin!!!

Idag åker jag och barnen till Stugan för å fira valborg med mormor, Sambon är ju i Barcelona med mor,far och bror så något får man ju hitta på

På återseende efter Helgen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hm, undrar jag om det inte var en sväng av total förnekelse ist för dum blondin :) 30 anses ju vara lastgammalt när man är 25... :)

2009-05-03 @ 21:22:10
URL: http://alskadehuliganer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0