Seeeeeegt

Hejsan folket!!
Ni kanske saknar uppdateringar här på bloggen nu när jag är tillbaka på svensk mark och jag förstår er... tyvärr insjuknade Anders dator i virus medans jag var borta och vi får nu försöka nöja oss med min gammla tegelsten, visst den funkar bra. Helt klart bättre än inget men allt tar ju sån himla tiiiid..... att starta upp skriva och lägga ut bloggmedelande måste man ju undvara en timme eller så... känns det iaf för å inte tala om när man ska bifoga bilder... hua!!!!
Jaja ska försöka ta mig igenom min negativitet och blogga ofta... men hoppas ni har förståelse till varför det inte händer så mycket just nu.....

Kommentarer
Postat av: Emma

HAr du jonglerat nåt? ;)

Gillade Elias underläggen????

2009-04-20 @ 14:01:29
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej ...vilken fin blogg du har=)

Ska vi länka varandra?



Kram

2009-04-21 @ 14:29:15
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0