Väntar

Sitter här och väntar på att sambon ska komma hem. Jag är helt slut idag, haft fullt upp. Jag ska åka på en konstsimsutbildning i sthlm över helgen, det kommer kanske bli lite som en minsemester. Dagen har då varit full med hyrbilshämtning packning och div grejer.
Nu kom sambon hem härligt.
För en stund sen satt Gustav inne i tvrummet och grejade lite för sig själv när jag plötsligt ser en orangefärgad liten bebisspya på våran matta i denna stund svor jag en liten ramsa och bannade den dagen då jag höll med min sambo om att denna matta blir det. Mattan är naturvit med gröna inslag, orange gör sig inte så bra på den. NICE super nice.....

I övrigt jag har haft plastparty (tupperware) med mycket trevliga gäster och jag kom upp i stor bonus jihou!!! Julia var med och hade sina små goingar med sig. Nelly fann Anders mamma ganska direkt och jiddrade på som bara den.
Nu har min hjärna gått i stopp och jag kommer inte på någe mer...... ni får hålla er till tåls fram till söndag kväll eller mån morgon då jag kommer kommentera hur helgen har varit kanske även lite återblickar från denna veckan.

Mot stockholm

Kommentarer
Postat av: Jessica

mamma sa att jag skulle hälsa att hon gärna kommer om du har nåt annat party :P

2008-09-19 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0